درباره‌ی پِیک‌سل

پِیک‌سل یکی از زیر مجموعه‌های گروه نرم‌افزاری شاه‌بلوط هستش که در زمستان سال 96، ایده‌ی اولیه‌اش شکل گرفت و تحقیقات بازاریابی آن شروع شد. پس از برآورد اولیه و برآورد نیاز بازار و مساعد بودن شرایط، تیم برنامه‌نویسی دست بکار شد و پس از چند ماه، نسخه‌ی نهایی رو ارائه کرد تا مدیران رستوران‌ها، فست‌فودها، مراکز پخش و هرجا که از پیک برون‌بر بهره می‌برند، بتوانند با استفاده از تکنولوژی روز، پیک‌هایشان را از این پس، دقیق‌تر و بهتر مدیریت کنند.

به تایپیست‌ها و آمدن کامپیوتر و جایگزینی آن با ماشین تایپ فکر کنید، یا معمارها و استفاده از نرم‌افزارهای طراحی به جای طراحی با راپید روی کاغذ، یا اپراتورها و استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری به جای حساب کتاب دفتری.

پیک‌سل تا همین حد، برای رستوران‌ها انقلابی و حیاتی و همین‌قدر کار مدیران را در کنترل پیک‌های برون‌بر راحت‌تر میکند. دغدغه کم‌تر، آسایش بیش‌تر، مدیریت بهتر، هزینه‌های کم‌تر و … .

این موارد با پیک‌سل، دست‌یافتنی هست.

تیم پیک‌سل، یک تیم جوانِ باتجربه در حوزه‌ی فناوری هست که انرژی زیاد، پیگیری، رفاقت، جو دوستانه، سخت‌کوشی، توسعه، پیشرفت شخصی و جمعی سرلوحه‌ی کارش هست.

پیام تیم پِیک‌سل خطاب به مدیران رستوران‌ها

پس از چند ماه تحقیق و بررسی و ساخت چند محصول استارتاپی در حوزه‌ی رستوران‌ها و صنعت غذا، تصمیم گرفتیم تا یکی از نگرانی‌های مدیران رستوران‌ها را برطرف کنیم. نگرانی که شاید خیلی از مدیران در نگاه اول به آن خو گرفته و متوجه آن نباشند، اما برطرف کردن آن، از استرس‌هایشان کم کرده و سودآوری مجموعه تحت‌نظرشان را چندین درصد افزایش می‌دهد.

این نگرانی معطوف به مدیریت پیک‌ها و غذاهای برون‌بر یک رستوران می‌باشد که حجم عمده‌ای از سود یک رستوران نیز در آن نهفته شده است. هرچه تعداد پیک‌های یک مجموعه بیشتر باشد، این دغدغه برای مدیران نیز بزرگتر می‌شود. بنابراین تیم ما تصمیم گرفت تا بر روی پاسخ به این نیاز،متمرکز شده و ابزاری بسازیم که دغدغه‌ی مدیران را برطرف کند. کار ما شروع شد، چند ماه تحقیقات بازاریابی، چند ماه برنامه‌نویسی و کدزنی‌های شبانه روزی و حالا هم بازاریابی و پشتیبانی و بهینه‌سازی. پِیک‌سل با در اختیارگذاشتن پنل جامع و اپلیکیشن راننده خود ابزار قدرتمندی در اختیار مدیران قرار می‌دهد که با استفاده از آن، می‌توانند هزینه‌های مربوط به پیک‌های خود را کاهش دهند و از طرفی بازدهی هر راننده را نیز افزایش دهند.

استفاده از پِیک‌سل = آسایش در مدیریت پیک‌های بیرون‌بر

تیم پِیک‌سل

در این قسمت، تیم پیک‌سل رو به زبان خودمانی معرفی کردیم. سعی کردیم خودمون رو همون‌جور که هستیم، گرم، صمیمی، راحت، پیگیر و سخت‌کوش به شما معرفی کنیم تا ما رو بهتر بشناسید و با ما راحت‌تر بتونید ارتباط برقرار کنید. ما به مخاطبانمون، صرفا نه به چشم یک مشتری، بلکه به چشم یک دوست صمیمی و وفادار نگاه می‌کنیم.

محمد ضیایی- بنیان‌گذار و مدیرعامل

محمد شعارش اینه: “خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد”. بخاطر همین دید که با زندگی کارمندی نمیتونه بهش برسه و بعد چند‌سال گذاشتش کنار و کسب‌و‌کار خودش رو شروع کرد تا هم روزیش رو با چند نفر شریک بشه و هم اینکه به دوستانش (مشتریان) و جامعه یک خدمتی برسونه و زندگی رو برای اون‌ها آسونتر بکنه. محمد به شدت به ساخت تیم اعتقاد داره و توانایی اول یک مدیر رو در استخدام و ساخت تیم می‌دونه. محمد بعد سربازیش کتابخون حرفه‌ای شده و حسابی به کتاب‌های بازاریابی و مدیریت علاقه داره. آخر هفته‌ها هم، یکی دو تا فیلم کمدی یا علمی-تخیلی میبینه.

امین مستانی-سرپرست بخش برنامه‌نویسی

امین یک برنامه نویس حرفه‌ایه، فقط کافیه بهش بگی چی میخوای و عینا همون رو تحویل میده. حتی دیده شده در برخی موارد تا 72 ساعت نخوابیده و یک‌سره کد زده، امین هسته‌ی اصلی اپلیکیشن و پنل مدیریت پیک‌سل رو نوشته، کارش خیلی درسته!

امین تو تایم‌های آزادش کتاب می‌خونه و سریال میبینه، انتخاب آهنگ‌هایی هم که تو محیط کار پخش می‌شه با امینه. امین یک فول‌استک Developer هست و تقریبا کاری نیست که نتونه از پسش بربیاد!

اشکان ذهبی- مدیر آی‌تی

اشکان آدم خیلی سخت‌کوشیه و شب‌ها تا دیروقت کار می‌کنه. اشکان قبلا مدیر آی تی داروگر و سروش‌سیما بوده و به تازگی به جمع ما پیوسته.

حمیدرضا جوزقی- مدیر محصول

حمیدرضا دوست صمیمی محمده و تو ارائه و مذاکره میشه با خیال راحت روش حساب کرد. حمیدرضا قبلا مدیربازاریابی یک شرکت پلیمری بوده. حمید به شدت دنبال پرکردن ظرف روحش و پیشرفت شخصی و اجتماعیه و از انفعال و یکجانشینی بیزاره، به همین خاطر زندگی روتین کارمندیش رو گذاشته کنار و اومده تو کاری که پر از چالش و اتفاقات پیش‌بینی نشده است. حمید از نوجوونی خاطرخواه ادبیات و زبان فارسی شده و وقتی فهمیده گوته دیوان شرقی غربیش رو متاثر از شعرای ایرانی به خصوص حافظ سروده، ۳ سال که داره زبان این شاعر بزرگ آلمانی رو یاد میگیره.

محیا علیزاده – کارشناس بازاریابی

محیا یک استراتژیست کاربلده که یکی از علایقش فروش و بازاریابیه، رشته‌ی مهندسی صنایع رو بعد لیسانس رها کرد و برای ارشد مدیریت بازرگانی را انتخاب کرد، رتبه‌ی تک‌رقمی کنکور هم شده و الان دانشگاه تهران درس میخونه. محیا خیلی شاد، پرانرژی، فعال، برونگرا و پی‌گیره و عاشق تعامل با مشتریامونه. محیا بازیگر حرفه‌ای تئاتر هستش و کارهای تدریس و مشاوره‌ی کنکور ارشد هم به در تایم‌های فراغتش انجام میده